3.b klases skolēni mēģināja saprast ne tikai cilvēkus, kuriem grūti veikt ikdienas darbības, bet arī cilvēkus no dažādām kultūrām un profesijām. Mums bija aktivitāte “Staigājām cita cilvēka zābakos”, spēle “Uzvelc kurpes citam kājās”, dažādu zeķu diena, ārstu diena, Āzijas diena. Bija neparasti pastaigāties bahilās un ēst rīsus ar koka nūjiņām.
Integrētās stundas laikā kopā ar skolotāju Irinu Kalicku katrs no skolēniem uzzīmēja apavus atbilstoši savam raksturam, tika izveidota jauka zīmējumu izstāde 2. stāvā. Darbs palīdzēja katram pazīt sevi un citus labāk. Bērni ievēroja, ka jaunie skolēni no ārzemēm ir vientuļi un uztraukti, tad nolēma būt draudzīgāki pret viņiem. Dažreiz tam pietiek vienkārši ieskatīties acīs un sirsnīgi uzsmaidīt.
Domājam, ka, pateicoties šīm dienām, mēs kļuvām uzmanīgāki, pacietīgāki un iejūtīgāki.
O. Kravčenko
6.b
Vispirms klases stundās skolēni paši izvērtēja dzīves situācijas, kā izrāda cieņu dažādās vietās: mājās, klasē, skolā, ar draugiem un sabiedrībā.
Viņi veidoja savu vērtību koku, kur katrā koku lapā ierakstīja savu rīcību un uzvedības maiņu.
S.Vencjuna
4.b
Latviešu valodas stundās kopīgi lasījām un klausījāmies pasaku par ezīti, kurš bija maziņš augumā, tādēļ visi viņu apsmēja. Diskusijā pēc pasakas izlasīšanas, aizdomājāmies, kā šo pasaku varētu izlasīt bērni, kuri slikti redz vai dzird. Uzzinājām par zīmju valodu un Braila rakstu. Veidojām pasakas pārstāstu, izmantojot zīmju sistēmu. Šī nedēļa bija emocionāla, lika aizdomāties par cieņu, toleranci.
S.Runce
8.a klasei izvērtās ļoti neparasta un emocionāla sporta stunda. Kurā tika aktualizēts jautājums par to, cik viegli ir pārvietoties un sportot neredzīgiem cilvēkiem. Skolēni nonāca pie atziņās, ka neredzīga pasaule kļūst redzīga ar drauga palīdzību.
L.Medvedeva